Методична робота

Навчально- методична проблема:

«Використання ІКТ на уроках математики, як ефективний засіб для підвищення якості уроку»
 

 

 Переваги інноваційних технологій навчання: 

 

- підвищується пізнавальна активність;

- активізуються розумові процеси;

- формується вміння співпрацювати;

- формуються мотиви навчання;

- підвищується інтерес до знань;

- більший обсяг виконаної роботи;

- висока результативність у засвоєнні і формуванні знань.

Сутність досвіду полягає в системі цілеспрямованого і комплексного підходу до проблем формування  і розвитку в учнів стійкого інтересу до вивчення математики та фізики, творчої самостійності, емоційного пізнання світу, набуття життєво важливих соціальних знань і навичок, формування ключових компетентностей засобами цих предметів. Основна ідея мого досвіду полягає в ефективному розвитку ІКТ-компетентності учнів, який забезпечується шляхом використання різних видів діяльності, в тому числі і проектної,  на певних етапах уроку або під час проведення уроків як математики так і фізики. 

 

Неможливо навчити будь-кого, даючи йому готовий досвід. Для цього потрібно створити атмосферу, яка сприятиме розвитку людини, формуванню особистості. Різнобічна підготовка, спрямована на досягнення професійної компетентності в певній галузі, й забезпечує конкурентоспроможність випускника. Виконання проектних робіт може дати не тільки знання, але й безцінний досвід, якого в умовах розміреного існування треба набувати роками.

Інноваційність моєї діяльності полягає в тому, що розвиток ІКТ-компетентності учнів можливий лише при систематичності застосуванні активних ме­тодів навчання на своїх уроках. Потім цей досвід переноситься і на інші предмети, тобто відбувається формування міжпредметних зв’язків та інтегрованість знань.

Основні показники вирішення проблеми

•пробудження інтересу до вивчення предмету;
•висока мотивація навчальної діяльності;
•підтримка пізнавальної активності упродовж уроку;
•виключення «відсиджування» уроків: учні – активні учасники навчального процесу;
•здатність до самостійного здобуття та засвоєння знань;
•уміння застосовувати здобуті знання на практиці;
•створення умов для творчої реалізації;
•гармонійний розвиток особистості;
•позитивні зміни в успішності школярів;
•психологічний комфорт на уроці.