Методична робота
Навчально- методична проблема:
Переваги інноваційних технологій навчання:
- підвищується пізнавальна активність;
- активізуються розумові процеси;
- формується вміння співпрацювати;
- формуються мотиви навчання;
- підвищується інтерес до знань;
- більший обсяг виконаної роботи;
- висока результативність у засвоєнні і формуванні знань.
Сутність досвіду полягає в системі цілеспрямованого і комплексного підходу до проблем формування і розвитку в учнів стійкого інтересу до вивчення математики та фізики, творчої самостійності, емоційного пізнання світу, набуття життєво важливих соціальних знань і навичок, формування ключових компетентностей засобами цих предметів. Основна ідея мого досвіду полягає в ефективному розвитку ІКТ-компетентності учнів, який забезпечується шляхом використання різних видів діяльності, в тому числі і проектної, на певних етапах уроку або під час проведення уроків як математики так і фізики.
Неможливо навчити будь-кого, даючи йому готовий досвід. Для цього потрібно створити атмосферу, яка сприятиме розвитку людини, формуванню особистості. Різнобічна підготовка, спрямована на досягнення професійної компетентності в певній галузі, й забезпечує конкурентоспроможність випускника. Виконання проектних робіт може дати не тільки знання, але й безцінний досвід, якого в умовах розміреного існування треба набувати роками.
Інноваційність моєї діяльності полягає в тому, що розвиток ІКТ-компетентності учнів можливий лише при систематичності застосуванні активних методів навчання на своїх уроках. Потім цей досвід переноситься і на інші предмети, тобто відбувається формування міжпредметних зв’язків та інтегрованість знань.
Основні показники вирішення проблеми